Der er rigtig forår i luften i dag. Termometeret står på 8 grader - ahhh. Der er nu ikke meget tid til at nyde det med to piger, der er meget aktive inden for gymnastikken. De har travlt med alle forårsopvisningerne og det er jo hyggeligt at se dem lave gymnastik, så jeg triller med.
Juni i glimt
12 timer siden

Når de små vintergækker kommer op er foråret på vej, her er desværre bare en kold bælsvejr. Jeg er lige imponeret hver gang jeg ser hvor meget de lære i løbet af en vinter ;-)
SvarSlet