lørdag den 6. marts 2010

Invitation.


Jeg er beæret. Min datter har nemlig inviteret mig med til åbent hus på pædagogseminariet i Odense. Hun er ikke i tvivl om, at det er det hun vil, så det var jo spændende at se stedet, hvor hun gerne vil starte til september. Det så rigtig spændende ud, så nu krydser vi fingre for, at det lykkedes.
Efterfølgende kunne vi lige nå en hurtig tur i Stof og Stil. Det var meget målrettet, så jeg nåede ikke rigtigt at få ny inspiration denne gang, men de nye kataloger kom med hjem til et nærmere studie.
Til sidst en hurtig tur i Rosengårdscentret efter en gave til manden, som snart har fødselsdag. Så havde datteren heller ikke tid til mere, for nu står den på klargøring til aftenens gallafest på gymnasiet.

3 kommentarer:

  1. hvor er det dejligt at hun er så målrettet - men det med at arbejde med børn må hun jo have med hjemmefra - det lyder som om du havde en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Det bliver vel nok spændende - og dejligt at hun vil dele det med dig.

    Tænk hvis jeg havde en Stof og Stil i nærheden... Nej jeg tør faktisk ikke engang tænke tanken til ende! :)

    SvarSlet
  3. Det må da være dejlig, at have en datter der ved hvad hun vil, så jeg håber virkelig hun kommer ind til september.

    SvarSlet