torsdag den 7. oktober 2010

Muffins.

I sidste weekend skulle jeg lige afprøve en ny opskrift på muffins. Den faldt i god jord hos familien, så jeg må vel hellere dele den med jer. Jeg ved i hvert fald, at der er en, der sidder og venter på, at jeg lægger den ind her.
Gulerodsmuffins
16 stk.

350 g skrællede gulerødder
2 æg
150 g sukker
1 knivspids salt
½ dl smagsneutral rapsolie
200 g hvedemel
1½ tsk bagepulver
1½ tsk kanel

Riv gulerødderne groft. Rør dem sammen med alle de øvrige ingredienser. Kom dejen i muffinsforme og bag dem midt i ovnen ved 200 grader (varmluft 180 grader) i 25-30 min. God fornøjelse.

2 kommentarer:

  1. De ser da helt sunde ud,- og hvis de også smager godt, så skal de da prøves:)
    Tak for opskriften.

    SvarSlet
  2. Mums det lyder da bare godt, måske man skulle prøve dem :-)

    SvarSlet