fredag den 19. november 2010

Nu med fyld.

 Nu med fyld.

9 kommentarer:

  1. P.S. Hvad garn har du strikket i?

    SvarSlet
  2. tak !
    Dejligt at se den med fyld i.
    Det blev den ikke mindre fin af.

    Yt

    SvarSlet
  3. Hej Mette.
    Tak :) Den er strikket i 2 tråse supersoft fra Marianne Svit for et par vintre siden. Jeg er ikke sikker på om hun sælger garn mere.

    Hej Yt.
    Du lokkede jo ;)

    SvarSlet
  4. super fin-flot også med indhold...
    Den ville blive vinterens dress hvis den boede hos mig :)
    kh

    SvarSlet
  5. Hvor er den lækker, lige til at flytte ind i ;o)

    SvarSlet
  6. Den er for lækker, jeg bliver vist nødt til at strikke en til mig selv

    SvarSlet
  7. Så lækker, så lækker. Og støvlerne er lige prikken over i´et:)

    SvarSlet
  8. Ih, hvor ser den lækker ud, og den passer jo perfekt til dig :-)
    Jeg har fluks startet en op til mig selv, den må jeg bare have :-)

    SvarSlet