torsdag den 23. december 2010

Snekaos.

Jeg skal lige love for, at der er kommet sne. Vi har faktisk været sneet inde her på vores lille vej, men ved fælles nabohjælp, har vi fået åbnet vejen op, så der igen kan køre biler herude - i hvert fald lige i øjeblikket. Som i kan se på billedet, er vi meget heldige med vindretningen, for sneen fyger ud af vores indkørsel.
Lige nu sidder vi indendøre i varmen og nyder, at det ikke er os, der skal ud og køre tværs gennem landet for at fejre jul. Vi skal nemlig fejre julen hjemme, og vores gæster har ikke længere, end det kan klares gående. Jeg håber, at alle når sikkert frem.
I går fik jeg lavet konfekt. Den gode gamle nougatroulade er jo altid et hit.
Men ofte synes jeg den er lidt tung oven på den fede julemad, så i år har jeg forsøgt at bruge hakkede abrikoser i stedet for nougat. Til sidst penslede jeg den med smeltet blød nougat. Jeg kan kun sige, det er ikke sidste gang, den verision bliver lavet her i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar