søndag den 30. januar 2011

Et sats.

Mine arme er ikke helt glade for hækletøjet i øjeblikket, så jeg har haft gang i krydsnøgleapperatet her til morgen. Starten er gået på en tankestreg. Der er kun et lille problem. Jeg er ikke sikker på, om der er garn nok. I følge vægten mangler jeg 50 g, men da jeg altid skal forkorte ærmerne med 4-5 cm, ja så satser jeg altså på at jeg kan nå vejs ende inden garnet slipper op. I må gerne krydse fingre.

Senere på dagen står den på det helt store håndboldbrag, som forhåbentlig slutter med de danske drenge øverst på skamlen. I den anledning står en af danskernes nationalret på bordet her, nemlig hotdogs. Jeg har været i gang med æltning til grove pølsebrød og med en god salat til, så er det vist ik' så ring' endda.

4 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre :-)
    Grove brød må helt klart forbedre næringsværdien i hotdogs ;-)

    SvarSlet
  2. Flot, flot farve på dit strikketøj og brødene ser super lækre ud. Bliver helt sulten :o).
    Ja jeg skal jo igang med en prøve på en sekskant :o).

    God kamp og søndag.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  3. Pyha, ja det er da et sats med strikketøjet, jeg krydser fingre
    Brødene ser dejlig ud, god fornøjelse med både dem og håndboldkampen

    SvarSlet
  4. Jeg krydser alt der kan ;o) måske du magler 50 gr. men løbelængden kan jo være længere på det garn end det som er brugt til opskriften og så er der måske alligevel nok ;o)

    SvarSlet