fredag den 25. november 2011

Det grønne værksted.

Jeg har ferie i denne uge. De sidste par dage er tilbragt en del i det grønne værksted. Jeg er i gang med forberedelser til den kommende juletid.


Det er ikke mange indlæg, der er kommet den sidste tid, selv om man skulle mene, der er tid nok til at få lagt lidt herind, når jeg holder ferie, men til gengæld mangler jeg så kun at købe en enkelt julegave ;)


Der er en, der har spurgt til, hvor meget garn jeg har brugt til kjolen. Jeg har lige haft den på køkkenvægten, og den sagde 560 g. Den er strikket i dobbelt Blackhill Højlandsgarn. Jeg går dog og overvejer om jeg skal strikke den 5 cm længere.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes du skal strikke den lidt længere. Den er så flot til dig, og ville blive helt perfekt med lidt mere nederdel.

    SvarSlet
  2. Ja 5 cm vil gøre godt efter min mening .

    SvarSlet