onsdag den 28. marts 2012

Klar til fest.

En eftermiddag først i marts blev jeg ringet op af yngste datter. Hun skal være med i et arrangement på højskolen, hvor hun skal klædes ud som mand. 

nettet havde hun fundet en hæklet butterfly, som var cool. Moar vil du hjælpe mig, og selvfølgelig ville jeg det.   



Den er hæklet i rester af bomuldsgarn fra brugsen. Jeg har fulgt opskriften på punkt og prikke. 


I den lokale genbrugsbutik var der desværre ingen butterfly. Havde ellers lige tænkt at jeg kunne finde en der, hvor jeg kunne bruge det stykke, der skulle rundt om halsen. Så måtte jeg ind og kigge i egne gemmer, men der var heller ikke rigtigt noget der kunne bruges.


Næste dag kom manden hjem fra en anden genbrugsbutik med en butterfly, så den kunne monteres færdig. Nu er den klar til hun kommer hjem i weekenden.  
  

1 kommentar: