torsdag den 21. marts 2013

Blød gave.


Manden fylder 48 år i dag, så stort tillykke med fødselsdagen. Det er lidt underligt at tænke på, at vi har kendt hinanden så mange år, at jeg har været med til at fejre de fleste fødselsdage, men også dejligt. 

Der er ikke planer om den helt store fejring i dag, da jeg fylder år i morgen, og det er nemmere at samle familien på en fredag. Hans forældre kommer i aften til en gang fødselsdagsmad. Deres helbred er desværre ikke i top mere, så de kunne bedre overskue at komme i dag i stedet for sammen med de andre i morgen. 

I år har vi aftalt at give hinanden våddragter til forårets kajak-ro-ture. Vi har dog ikke købt dem endnu, men der er jo heller ikke meget forår i luften endnu. 

Lidt overraskelse synes jeg dog, der skulle være alligevel, så jeg har strikket et par sokker, som blev indviet med det samme, og vejret passer jo perfekt til varme sokker.

 jeg              

4 kommentarer:

  1. Tillykke til jer begge, håber I får et par hyggelige dage;O)

    SvarSlet
  2. stort tillykke til jer begge :)
    rigtig god idé med våd-dragter ...
    og ja vent venligst lidt med at bruge dem :)
    knus♥

    SvarSlet