mandag den 1. april 2013

Så godt som slut.

Nu er påsken stort set slut. Det har været nogle dejlige dage. Nogle med input fra familie og venner. Andre med stilhed og afslapning. En rigtig god blanding.

I dag har været en af dem helt uden planer, så der blev mulighed for en tur ud til vandet i det flotte vejr. Jeg havde for en gang skyld husket kameraet, men det hjælper jo ikke meget, når jeg glemmer at få det op af lommen, så desværre ingen billeder fra turen.


Nu sidder jeg her med benene oppe og kigger i ny strikkebog, som jeg fik i fødselsdagsgave. Der kunne godt være et par modeller, der ender på pindene, men jeg må vist hellere færdiggøre nogle af de andre projekter først.

1 kommentar:

  1. Det lyder som om du har haft en dejlig påske. Er spændt på hvad dit næste projekt bliv :)

    SvarSlet