fredag den 27. december 2013

På den anden side.

Nu er vi kommet på den anden side af nogle stille og rolige juledage med dejligt selskab af den nærmeste familie. Vi holder stadig fri og det lige til den 6. januar, og planer er der ikke mange af, så der er plads til det impulsive. Vi klager ikke, ja jeg tror faktisk vi trænger til det.


Denne lille kjole til en build a bear bamse har ligget under et juletræ i år. Opskriften er fra et blad jeg har lånt hos en veninde. Jeg tror det var alt om håndarbejde. Den faldt vist i god jord.

2 kommentarer:

  1. Sikke en sød bamse-kjole.
    Dejligt med dage uden for mange planer.

    SvarSlet
  2. Aii, hvor er det en fin bamsekjole.
    Nyd endelig ferien og få ladt godt op til det nye år (og nej, jeg har ikke ferie, så jeg er misundelig)

    SvarSlet