søndag den 12. april 2015

Gør i det også ?

Da vi var ved Vesterhavet i uge 13, var jeg også lige nødt til at besøge en dejlig garnbutik i Vejers. Det blev også til et større indkøb, ja faktisk så meget, at det ikke kunne være på disken, og 3 nøgler var gledet ned på gulvet, så jeg ikke fik dem med hjem. Jeg opdagede det selvfølgelig først, da jeg var kommet helt hjem, men det kunne en opringning heldigvis ændre på, og dagen efter havde jeg dem med posten. 

Dejlig service. 


Blandt andet købte jeg disse nøgler Linea Hør fra Karen Noe. Jeg har ikke strikket af dem før, men Louise Harden anbefalede garnet, da jeg besøgte hendes butik.


Det støver en smule, når jeg strikker af det. Er i hvert fald ikke sikker på manden synes, det var det rigtige strikketøj, der kom med i bilen, selv om han ikke sagde noget.

Strikker i også i bilen?

13 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud! Hvordan er det ellers at strikke med. Hør er jo lidt stift...
    Ja... jeg har gerne et strikketøj med.. Jeg forsøger at have et projekt der kan strikkes uden mønsterpapir osv... til møder, køreture....

    SvarSlet
  2. Fin sommer farve dit garn har, og ja strikke i bilen om vi skal langt, det vil jo være spild af tid om man bare sad der hihi

    SvarSlet
  3. Jeps :-) køretid =strikketid :-) dit garn ser lækkert ud og sikke en fin service 👍

    SvarSlet
  4. Jeg er ny strikkeblogger, har længe læst din blog. Og jo, jeg strikker skam i bilen. Man kan jo lige så godt udnytte tiden fornuftigt! :-)

    SvarSlet
  5. Nej ikke mere, for jeg er chaufføren nu. Men tænker tilbage på den dejlige tid, hvor der skete noget på strikketøjet, når man kørte.

    SvarSlet
  6. Det er et fantastisk garn😉 og en skøn farve. Jeg elsker lange ture i bil, bus, tog og fly...bare jeg har garn nok med.

    SvarSlet
  7. Sikke noget lækkert garn du har købt. Nej, jeg strikker desværre ikke i bilen - det er mig selv, der er chauffør ;o)

    SvarSlet
  8. Ja bestemt - jeg strikker i bilen. jeg har tit små projekter i taken så der også kan strikkes på kortere ture.

    SvarSlet
  9. Skøn farve og lækkert garn. Jeg strikker også i bilen :)

    SvarSlet
  10. Skøn farve og lækkert garn. Jeg strikker også i bilen :)

    SvarSlet
  11. Dejligt med nye forsyninger.
    Jeg strikker gerne, - dog ikke når jeg er chauffør ;)

    SvarSlet
  12. ALTID.. Eller.. dvs det gjorde jeg dengang vi var to :-) I dag har jeg det altid med mig, og når jeg så holder hvilepauser, hiver jeg det frem fra tasken. Det er jo uundværligt nemlig

    SvarSlet
  13. Ja, det tror jeg da, jeg har skrevet om en del gange - og jeg er flintrende ligeglad med om det støver :-) Karen Noes Linea er det lækreste hørgarn, der findes og Rustik er den bedste blanding - jeg er vild med hendes garner og har strikket en del i det. De færdige produkter bliver så smukke og dejlige at have på :-)

    SvarSlet