fredag den 26. juni 2015

Forklaring.

Der er flere, der gerne vil vide, hvad garnet fra forrige indlæg skal bruges til. Det skal bruges sammen med rester fra tæppet jeg hæklede sidste år, og så skulle der gerne blive et tæppe mere ud af det. 

Det er et rigtig godt sommerprojekt. Det fylder ikke så meget, og nemt at tage med omkring, og bliver ikke for varmt at sidde med i tilfælde af at sommeren skulle indfinde sig. Ja det er de jo begyndt at love. Har det sådan, at jeg vil se det før jeg tror på det.


Her er det tæppe jeg hæklede sidste sommer.

5 kommentarer:

  1. Krydser fingre for at sommeren kommer nu. Glæder mig til at se endnu et smukt tæppe fra dig :)

    SvarSlet
  2. Krydser fingre for at sommeren kommer nu. Glæder mig til at se endnu et smukt tæppe fra dig :)

    SvarSlet
  3. Tæpper kan man ikke få for mange af. Og det er dejligt med et nemt håndarbejde, der lige kan tages med.

    SvarSlet
  4. Sommeren kommer på onsdag, når jeg går på ferie ;-) Jeg skal gøre mit uldtæppe færdigt, nu må vi se, om det bliver for varmt at sidde med. Kan godt forstå, du gerne vil lave et mere, for det er et smukt tæppe :-)

    SvarSlet