mandag den 20. marts 2017

Oprydning kan ende i noget godt.

Ind i mellem er jeg stødt på en spændende strikkeopskrift eller bare et mønster, som skal afprøves en skønne dag. Nu er jeg så småt begyndt at sætte det hele i system. Det er noget, der tager tid, men der er ingen deadline, så jeg arbejder med det lidt efter lidt. 

I forbindelse med det, fandt jeg et lille stykke papir, hvor et mønster var skrevet med blyant. Mønsteret havde ikke noget navn, så jeg blev lidt nysgerrig, og så var der jo ikke andet for, end prøve det af. Det må være en form for et muslingemønster og det blev så omsat til et par pulsvarmere.


Hvis der er nogle, der ved hvad det hedder, så vil jeg da gerne vide det :-)


5 kommentarer:

  1. Meget sødt mønster. Kender det ikke men det er da nærliggende at kalde det " Musling "

    SvarSlet
  2. Jeg ved ikke, hvad mønsteret hedder, men fine er de i hvert fald

    SvarSlet
  3. Jeg kender ikke navnet, men flot er det:-)

    SvarSlet
  4. De ligner et par pulsvarmere fra bogen Masker & Mønstre, og de hedder blot Pulsvarmere :-) Jeg vil gerne vedlægge et billede, men kan ikke få det til at fungere :-(

    SvarSlet
  5. Den bog kender jeg ikke men Sjovt er det nu 😄Jeg havde kun mønsterpindene skrevet ned på en lap med blyant og blev enig med mig selv om at de måtte kunne bruges i pulsvarmere og så viser det sig at en anden allerede har gjort det tidligere 😄 Tak for info

    SvarSlet