onsdag den 5. oktober 2011

Fantastisk.


Jeg var i Middelfart i går til et fantastisk arrangement med Annette Danielsen. Det var Garniture som stod for arrangementet.

Jeg fik kun taget dette billede til at sætte på bloggen, for da først Annette gik i gang, glemte jeg alt om kamera.
Hun sprudlede af energi, da hun fortalte om tilblivelsen af de mange trøjer og bøger. Hun kan bare noget med de strikkepinde, og bøgerne er bare så flotte med små hyggelige billeder ind i mellem, som virkelig skaber stemning.

Efter foredraget var det vores tur til at bruge garn og strikkepinde. Vi fik udleveret opskrifter på otte strikkeprøver, som var strikkemønstre fra den seneste bog.

Jeg var heldig at Bedstemors kram kunne kende mig på trøjen, så vi kunne hilse på hinanden. Jeg har lige forsøgt at lægge en kommentar på hendes blog, men det kunne jeg ikke få til at virke. Hvis der er, nogle der ved, om man kan gøre noget ved det, så råb højt, for det er da smadder-irriterende.

2 kommentarer:

  1. Annette er altid god og meget underholdende at høre på:-) Desuden får man tit en overraskelse, når man ser modellerne "i virkeligheden" og kan prøve dem:-)

    SvarSlet
  2. hej
    det lyder bare som en syper aften, hun skal også komme her ud i mit lokal område, men desvære så skal jeg arbejde begge aftener, så håber der kommer en anden mulighed for at komme til strikke aften med anette.

    SvarSlet