tirsdag den 14. februar 2012

Nyt til lageret.

Det var vist ikke kun sommerfugle, der rumlede i min mave i søndags, for natten til mandag brød et maveonde løs. Det var godt, det ventede, til jeg havde været i Svendborg til arrangement med Rasmilla. Nu håber jeg bare ikke, jeg har smittet nogle af de mange søde piger, jeg mødte dernede.

Det var første gang, jeg oplevede at blive genkendt af flere, der følger med herinde. Det er lidt underligt, men også rigtig rart. Jeg fik også selv sat ansigter på andre bloggere, og det er rigtig hyggeligt at møde jer i den virkelige verden. 


Bunken på billedet er, hvad jeg slæbte med hjem til lageret.

Det var ikke mange billeder, jeg fik taget dernede, og dem jeg fik taget er i så dårlig kvalitet, at jeg vil skåne jer for dem. I kan se billeder hos Fynpige, som stod for det fine arrangement.

6 kommentarer:

  1. Det var da ellers en ordentlig bunke. Det bliver spændende at se hvad det skal bruges til :)O

    SvarSlet
  2. Det var da en skøn bunke du fik med hjem. Det er rart at få ansigt på bloggerne rundt omkring og rigtig hyggeligt at møde dig. Jeg har ikke noget maveonde så tror ikke du har smittet nogen ;o) rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. Fine bunke, lige til at gramse på og holde af :-)

    SvarSlet
  4. Øv - ville så gerne have været der, men var forhindret.
    Og nu tror jeg godt jeg kunne kende dig, også uden din flotte grønne trøje.
    Kram Jo

    SvarSlet
  5. Sikken en lækker bunke du fik med hjem, er det til et bestemt formål;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det meste. Alt det råhvide skal bruges til et hæklet tæppe, som bare skal laves lidt ind i mellem alt det andet, jeg har gang i.

      Slet