fredag den 3. februar 2012

Tålmodighed.

Det er ikke nemt at være social uden strikketøj, for så falder jeg jo i søvn om aftenen foran fjernsynet. Det resulterer i, jeg vågner klokken 4 om morgenen, ligger og vender og drejer mig et par timer til vækkeuret ringer, og på det tidspunkt, er der ingen, der vil være social med mig.


Som nogle måske har opdaget, er der ikke så meget håndarbejde her på kanalen i øjeblikket. Måske lige bortset fra nogle små finurligheder. Det er armene, der driller igen, så der strikkes næsten ikke. Det bliver kun til en pind eller 2 engang i mellem. På den måde kan der jo ikke komme meget til fremvisning, så i må have lidt tålmodighed. Det skal nok komme igen, ja det håber jeg da i hvert fald.


Det skal nu ikke ødelægge min weekend, som så småt er startet. Og startet godt med rodfrugter, en tournedo, nybagt brød og et godt glas rødvin. God weekend til jer også.

2 kommentarer:

  1. Det er da hyggeligt at høre lidt fra din blog alligevel. Man bliver jo også klar over at andre har det som en selv. Hilsen Annette
    PS: En weekendbuket fra mig 

    SvarSlet
  2. Det er da synd med de arme. Hvad med noget svømning? Det hjælper mig ret godt.

    SvarSlet