onsdag den 23. januar 2013

Man burde vel .....

at strikke i rødt og hvidt på sådan en spændende håndboldaften, men det gør jeg nu alligevel ikke. Jeg kæmper stadig med min Miss Beezy fra geilsk med de nye kuppelærmer. Nu er jeg nået op til ærmegabet og skal i gang med flere bisser, som er noget langsommelige at lave, men når bare resultatet bliver godt, ja så går det jo nok.


Teen er brygget, appelsinen er pillet, strikketøjet er klar til at blive motioneret og jeg er klar til håndbolden. 

Er i ?

7 kommentarer:

  1. Ja...klar til håndbold og strik :-)

    SvarSlet
  2. Uuuhh hvor er du langt. Jeg er vild misundelig. Den har jeg villet strikke i mange år, men bisserne skræmmer min :-( derfor er jeg hug på den nye model. Men der er jo stadig dem i bunden.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Du skal ikke være skræmt af de bisser. De tager lidt tid at strikke, men jeg synes klart de er arbejdet værd, så kom bare i gang.

      Slet
  3. Jeg er klar med kaffe og pinde...
    God kamp :)

    SvarSlet
  4. Næsten klar, har endnu ikke fundet et strikketøj, der kan klare en spændende håndboldkamp

    SvarSlet
  5. Vi vandt heldigvis kampen. Det blev dog lige spændende nok til sidst, så det gik lidt ud over strikningen, men pyt.

    SvarSlet