mandag den 21. oktober 2013

Sjældent.

Det sker meget sjældent, at turen går til København, men i lørdags havde vi et ærinde derinde, og da pigerne også havde arrangeret en tur til København, ja så slog vi pjalterne sammen og fulgtes ad til storbyen.





Som i kan se er der skønne farver derude i naturen i øjeblikket.


Når nu vi var kommet til storbyen måtte vi lige se lidt nærmere på dette sted. Det var nu meget sjovt at opleve det vi har set i fjernsynet.


Kagen var forrygende, og det var det helt rigtige tidspunkt, vi kom på, for få minutter senere væltede det ind af døren med flere kunder. Senere stod de faktisk i kø udenfor.


Så glemte jeg alt om kameraet, mens vi bevægede os rundt i byen. Blandt andet forbi Rosenborg. 

Frokosten spiste vi i torvehallerne. Sikke mange lækre dufte vi blev mødt af derude. Det er nu ærgerligt det ligger så langt væk.

Denne gang var det ikke så meget Strøget, der blev undersøgt, men i stedet masser af små sidegader. Blandt andet fandt vi en butik med greb til skuffer og skabe. De havde også lidt andet, men jeg har aldrig set så mange forskellige samlet på et sted før. Helt perfekt når man som os lige står og mangler sådan et. 

Jeg fandt også en enkelt garnforretning (Sommerfuglen), men desværre først efter lukketid.


Kameraet kom lige frem, da vi oplevede springvandet med lys på ved Amalienborg. Smukt syn.

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Jeg er vild med København. Min datter bor der, så jeg kommer der heldigvis jævnligt.
    Vi kunne altså også godt bruge Torvehallerne her i Aalborg, det er et skønt sted

    SvarSlet
  2. Skøn tur i har haft til hovedstaden, jeg har også bestemt, at næste gang jeg kommer til København skal jeg have kager på LaGlaceJeg troede at du boede på Sjælland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er sjovt som man forestiller sig ting herinde. Jeg er fynbo :)

      Slet