lørdag den 27. september 2014

Brug for nyt.


Jeg fik brug for nyt strikketøj i dag, da jeg skulle på biltur med svigermor. Jeg kan jo ikke gå glip af en masse god strikketid, men det kræver jo det helt rigtige projekt, så der både kan snakkes og følges med i omgivelserne. 

Velfærdskjolen fra Geilsk fylder for meget til bilstrik, og sokker var ikke lige det jeg havde allermest lyst til, så derfor har jeg startet op på en "fiskekutter" fra bogen Grønland af Anette Danielsen. 

Garnet er indkøbt for ca. 1 år siden til et andet projekt, som døde endeligt for et par dage siden.

1 kommentar:

  1. Åh...jeg kan godt lide den med genbrug fra et andet projekt.... Så er jeg ikke alene om det! Det kan være svært at have det rette flow i projekter, så der hele tiden er noget "Bilvenligt" på pindene.
    Er spændt på at se Grønlandsmodellen strikket op!

    SvarSlet