mandag den 13. juli 2015

Udendørsliv.



Selv om det ikke har været højt og flot sommervejr i weekenden, så har det alligevel været vejr til udeliv. De første to billeder er fra den østvendte terrasse, et hjørne hvor der ofte er læ.



Dette er et hjørne på vores overdækkede terrasse, der vender mod vest. Er der bare en lille smule sol fra sidst på eftermiddagen, så er det et fantastisk sted at opholde sig. 

Det eneste minus er, at der ikke er noget lys til når mørket falder på. Det kan godt være svært at se, hvad jeg strikker. Hvis det kun var mig, der skulle bestemme, ja så var jeg ikke i tvivl om, hvilket lys det skal være, men her er vi ikke helt enige, så vi arbejder stadig på en løsning, vi kan være tilfredse med begge to.


Når vi nu er ved haven, så skrider det langsomt frem i malebogen. Det ta'r tid, men hyggeligt at sidde med.

1 kommentar:

  1. Uha, det er godt med gode lækroge rundt omkring i dette vejr, jeg kan næsten altid finde et vindstille sted i min have og det værdsætter jeg højt :-) Ser du er blevet færdig med Louises blomstertunika i den skønne blå - hvor er den blevet lækker :-) Hvis jeg skal lave en mere, så bliver det også i den farve og i originalgarnet, det er simpelthen så lækkert :-)

    SvarSlet