mandag den 21. december 2015

Juleferie.

Jeg gik på juleferie i fredags, så nu venter 14 dages fri. Ugen er startet med indpakning af gaver, og så lige et tandlægebesøg. Det kunne jeg nu godt ha undværet. Heldigvis var der nul huller, så jeg overlevede også denne gang. 

Jeg er klar med de fleste juleforberedelser, så det er 14 dage med masser af julehygge og tid til samvær med familien.


Denne lille guirlande med stjerner er hæklet i kobbergarn og en almindelig brun bomuldsgarn. De to garntyper er brugt for at give den lidt spil.


Lige nu hænger den på det gamle slagtertrug, men jeg skal ha fundet en anden placering, da jeg forventer at bruge slagtertruget til dekoration på julebordet. 

Nu må vi se, hvad det ender med. Det kunne jo også være der sneg sig en anden plan ind. Der er jo nogle dage endnu.


3 kommentarer:

  1. Juleferie er bare det bedste. Især i år, hvor den er så lang.
    Det er en rigtig sød ranke, du har hæklet. Og kobbertråd er superflot.

    SvarSlet
  2. Juleferie er der ikke noget af her, men heldigvis holder jeg da fri i juledagene.
    Det er vel nok nogle fine stjerner, du har hæklet, kobbergarnet er bare så flot
    Rigtig glædelig Jul

    SvarSlet
  3. Det var da en dejlig lang juleferie. Ja, tandlægen kunne jeg også undvære, det er et pligtbesøg der skal overståes.
    Men tid til hygge og samvær med familien... Det er rigtig jul!
    God jul til dig og din familie.

    SvarSlet