søndag den 20. marts 2016

Udstilling.


Dette strikketøj har været med mig ud af huset her i weekenden. Det er Paris Toujours af Isabell Kraemer. Opskriften er på engelsk og købt på Ravelry. Det er nemt at strikke og mønsteret er hurtigt i fingrene, så det egner sig fint til at have med, hvor der skal være masser af tid til snak med alle de besøgende.

Vi har haft udstilling i Ullerslev Husflid, hvor jeg underviser i strik/hækling. Vi holder til på en gammel skole i byen, hvor vi deler lokaler med flere andre foreninger. 
I husflids-foreningen tilbydes hold inden for træsløjd, trædrejning, møbelpolstring, pileflet, taskeflet, knipling, strik/hækling og madlavning for børn. Håber ikke jeg har glemt nogle.

Mit strikke/hæklehold mødes en gang om måneden, hvor der både er mulighed for at lære nyt i form af små prøver, og få hjælp til det man har brug for. 










Alt i alt en god weekend, med en del besøgende.




7 kommentarer:

  1. Det er sørme smukke værker, I har udstillet. Og smukt opstillet.... Det fortjener også at blive set af mange.
    Paris Toujours er så dejligt at sidde med... Man fristes til at strikke flere af samme årsag.
    God påske.

    SvarSlet
  2. Sikken en fin udstilling, med mange smukke håndarbejder.

    SvarSlet
  3. Det ser vel nok godt ud, fyldt med smukke ting og sager

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor har i været produktive - sikke nogle fine strikkerier.

    SvarSlet
  5. Ih så mange fine ting I har lavet. Det sjal er bare så flot.

    SvarSlet
  6. Flittige hænder - sikke dejlige ting, der er blevet produceret :-)

    SvarSlet
  7. Så fint. Jeg er en stor beundre at dine færdigheder.

    SvarSlet