søndag den 10. september 2017

Noget helt nyt.


Da yngste meddelte at hun var gravid, var jeg ikke i tvivl om, at jeg selv ville designe et barnevognstæppe. Jeg har i lang tid arbejdet på dette tæppe. Det var vigtigt for mig at det blev et helt enkelt mønster, så det snildt kan passe til både piger og drenge. Det er strikket i to tråde isager alpaca 2.

En opskrift er det også blevet til, og den kan købes for 40 kroner hos mig. Er du interesseret kan du sende en mail til westerskov@live.dk. I øjeblikket er det udstillet hos PurePope i Brandts Passage i Odense, hvor opskriften også kan købes. 


8 kommentarer:

  1. Det er meget smukt.

    SvarSlet
  2. Det er et meget fint mønster. Let og enkelt. Meget smukt.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med nyt barnebarn på vej. Og sikke et flot tæppe - så skønt at du designer det selv. Så personligt!!!

    SvarSlet
  5. Hvor ER det da et fint tæppe. Jeg skriver mig det lige bag øret, til hvis jeg skulle få brug for en opskrift :)

    SvarSlet
  6. Så fint :-) Og tillykke :-) Det er altså en meget stor begivenhed i ens liv, at blive bedstemor :-)

    SvarSlet
  7. Så deilig å få et slikt teppe, et minne for livet og kan gå i arv.

    SvarSlet
  8. Lækkert, alpaca er bare smørblødt (:

    - A

    SvarSlet