lørdag den 7. oktober 2017

Trods alt en lille smule.

Det er stadig noget skidt med armen, men jeg håber det hjælper med behandlingerne. Så det er ikke meget der bliver strikket her og slet ikke hver dag. Når jeg endelig strikker en lille smule er det max 15 min. om dagen.


Dette sæt har jeg strikket for noget tid siden. Det er fra KlompeLompe bogen, og er strikket i uld/bomuld fra garnudsalg og geilsk. De små strømper/sko er fra tusindfryd. Farverne er valgt så de kan bruges til både en dreng og en pige, da de kommende forældre ikke vil vide kønnet på forhånd, hvad jo kun gør det hele mere spændende.


Jeg har dog strikket en i lilla også, så er der en trøje mere, hvis det skulle blive en pige. Ellers er der nok en anden der kan bruge den. Den er også strikket i uld/bomuld fra geilsk, som en veninde havde på lager.





5 kommentarer:

  1. Så fine ting du har strikket. Ja, vi er der hvor det er det "småtte" der strikkes. Her er der også børnebørn i en lind strøm. God bedring.

    SvarSlet
  2. Åh, hvor træls ikke at kunne strikke igennem... Håber du får det bedre efterhånden... og gerne hurtigt!
    Fine små sæt. Det bliver skønt at putte indhold i dem ;-)

    SvarSlet
  3. Åh stakkels dig, det er forfærdeligt ikke at kunne strikke. Jeg hader det, personligt er jeg blevet bedre til at mærke at nu skal jeg holde pause. Til gengæld er det fine ting du har fået lavet :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare træls for dig - først og fremmest god bedring 😊 super søde baby-ting - synes nu også drenge kan bruge lilla 😉

    SvarSlet
  5. Flotte og brugbare ting du har lavet. Det er da ærgerligt med armen, håber på god bedring til dig.

    SvarSlet