tirsdag den 17. august 2010

Jeg drømmer.

I vores sommerferie på Als, var vi i en antik-butik. Her fandt jeg et par glas til samlingen. Jeg drømmer nemlig om et spisekammer. Det bliver vist ikke et koldt et af slagsen, men sådan et, hvor jeg kan opbevare mel, morgenmad, dåsevarer og en masse andet. Det er ikke noget, der er lige op over, men jeg kan jo godt forberede mig til den dag, hvor drømmen går i opfyldelse.
Manden har længe kigget på sådan nogle, og endelig fandt han en, som skulle med hjem.

Er du også på genbrugsjagt i din ferie?

3 kommentarer:

  1. Jeg er ikke ret tit på genbrugsjagt, men jeg kan godt følge din drøm om et rigtigt spisekammer som bugner af alskens gode sager, måske hvidmalet med et par hæklede kapper på hylderne ;-) Jeg tror måske, det er et oldgammelt instinkt fra dengang vi var nødt til at samle føde til vinteren - jeg elsker i hvert fald at få fyldt hylderne op :-)

    SvarSlet
  2. Ja det kunne godt blive noget i den stil. Bare det, at det var nemmere at overskue, hvad jeg har, end det er nu inde i skabet. Vi får se hvad det ender med. ;)

    SvarSlet
  3. Jeg kan god forstå du drømmer om et spisekammer. Da jeg var barn hade vi et lille spisekammer og en lille kælder til de ting der skulle stå koldt.Jeg er på genbrugsjagt hele året, når jeg ser noget jeg kan bruge.

    SvarSlet