tirsdag den 31. maj 2011

Sommervarme?

I formiddags var det rigtig sommervejr. Jeg begyndte at drømme om grill og hygge på terrassen, men vi nåede kun middag inden vejret havde skiftet fuldstændigt til skyet og regn.
Nu bliver det i stedet indehygge med tændte stearinlys.
Det sidste stykke tid har jeg her i blogland stødt på forskellige hæklet pynt til fyrfadsstager. Jeg havde et par gamle glas til fyrfasdslys, som er købt i IKEA for flere år siden. Ved ikke om de stadig fås, men nu har de fået nyt tøj i form af lidt hæklerier efter fri fantasi.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de smukke. Sejt at du bare kan lave sådan noget ud af fri fantasi :-)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine!

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte. Nu ved jeg jo du også knipler og man kan også kniple nogen og sætte udenom de gamle glas fra Arfmanns sennep og bruge til fyrfadslys. Det har jeg selv lavet og de er super søde.
    Mønsteret har jeg købt hos www.kniplekisten.dk se under både diverse og jul.

    SvarSlet