tirsdag den 13. december 2011

Skønne knapper.


Disse skønne knapper plus lidt flere købte jeg i lørdags hos Tante Grøn i Odense.  Jeg vil sige, at vi var langt fra de eneste. Vi kunne knap nok sparke os igennem for mennesker. Godt de har fået nummersystem, ellers var der nogle, der kunne stå der længe. Jeg var glad for, at jeg vidste lige hvad jeg skulle have, for der var ikke plads til at blive inspireret den mindste smule, så jeg har noget til gode til en anden gang ;) 
Nu skal de bare sys i, og strikken skal snurre lidt i vaskemaskinen, så skal det nok blive godt.

3 kommentarer:

  1. Det er nogen skønne knapper. Og det er jo egentlig dejligt at der er gang i strikkeforretningerne. Bare ikke lige, når man selv skal snuse....Det er jo ikke til at få ro til at tænke og gramse:)
    Hvad mon de fine knapper skal sys i?

    SvarSlet
  2. For Filan, hvor er de smukke :)

    SvarSlet
  3. Spændende hvad du skal bruge de flotte knapper til. Sikke en skøn grøn farve du har fundet der.

    God weekend til dig og dine.

    SvarSlet