tirsdag den 25. september 2012

Før sommerferien fik jeg som tidligere skrevet en sending garn, hvor den ene farve ikke lige var den jeg havde regnet med, men absolut ikke dårlig. Problemet var bare at den skulle strikkes sammen med en anden, som jeg absolut ikke synes den passede sammen med. 

Jeg prøvede flere andre sammensætninger, men ikke rigtig nogle, som faldt i min smag. Til sidst prøvede jeg at sætte de 2 "umulige" farver sammen, kun med forventningen om, at det slet ikke duede. Men til min store overraskelse blev det helt perfekt.


Jeg gik straks i gang med Rosita fra bogen Mere Feminin Strik, og det gik rigtig godt. For ca. 1 måned siden var jeg næsten færdig med ryggen, men nu viste det sig, at den blev alt for stor, så der blev trævlet lidt over halvdelen op, og så skete der ikke rigtigt mere. 


Jeg må vist hellere tage den med til strik i aften, så jeg kan komme lidt i gang med den igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker farven Elefant!!!! Og det er jo helt utroligt som to farver sat sammen, kan danne en tredie farve på smukkeste vis!

    Jeg er spændt på at høre om du er kommet godt igang med Rosita igen!

    SvarSlet
  2. Den er så flot den jakke og jeg er vild med din farvesammensætning. Nogle gange kan man blive overrasket over hvilke farver der klæder hinanden. Jeg glæder mig til at se mere.

    SvarSlet