onsdag den 19. september 2012

Lagergarn.

Jeg kan ikke huske, jeg har haft en hue, men det har jeg jo nok, da jeg var barn. 

Forleden så jeg en opskrift på en hæklet hue her. Den var endda vist på you tube. Garn havde jeg i gemmerne, men en hæklenål i den størrelse havde jeg ikke. Pyt tænkte jeg og tog den jeg havde, der var et halvt nr. større. 

Jeg gik frisk i gang, og det gik bare derudaf. Ved vejs ende kom jeg til at kigge nærmere på den, kunne ikke lade være med at grine, for den var da alt for lille. 

Om det er garnet, der er helt forkert, eller det er mig, der ikke hækler løst nok ved jeg ikke, men helt tosset var det. 

Jeg pillede op til sidste udtagning, hæklede en udtagning mere, og så måtte den være i vinkel, men jeg tog fejl. Endnu en udtagning måtte til før den kom til at passe. 

Om jeg kommer til at bruge den ved jeg ikke. Jeg ser jo helt underlig ud med hue på.

8 kommentarer:

  1. Du ser ikke spor underlig ud; det er kun fordi, du ikke er vant til at se dig selv med hue
    Huen er forøvrigt ret lækker

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin, og du kan nemt gå med hue;O)

    SvarSlet
  3. Jeg er heller ikke til hue men den er ellers fin ;0)

    SvarSlet
  4. Jeg tror det er noget man føler. Jeg syntes det klæder alle andre end mig selv at gå med hue.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  5. Jeg har det ligesom dig. Er ikke god i hue bedre med pandebånd, men huen ser da ellers lækker ud.

    SvarSlet
  6. hej

    ja faldt også over liselottes hue, og ved heller ikke om jeg vil se godt ud i den men måske vi to bare skal vende os til det og prøve a sætte hår efter den... hummmm hvem ved men ellers har du en super lækker hue i dein skuffe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være vi bare skal have hue på hele tiden, så er vi fri for at sætte hår ;)

      Slet
    2. hihi.... det kunne da være en god ide..., om ikke andet så en sjov og underholdene ide....

      Slet