torsdag den 6. juni 2013

Ikke dårligt.

Som mange andre holdt jeg også fri i går, ja faktisk skal jeg ikke på arbejde før mandag, så det er næsten som en lille ferie. Ikke dårligt og slet ikke i dette vejr.

Dagen startede med en cykeltur på ca. 8 km, ikke dårligt, måske lige bortset fra alle de græspollen, som synes de skal genere mig voldsomt. 

Senere på formiddagen skulle jeg lige pudse briller, men endte med endnu mere fedtede briller og det ene glas i hånden, så gik turen til byen, ikke lige hvad jeg havde regnet med at bruge tid på i dag, men nu kan jeg da igen se uden problemer.

Eftermiddagen bød på årets første kajaktur, heller ikke dårligt.

Nu nyder vi det på terrassen. Manden med ipad, og jeg med strikketøjet, absolut heller ikke dårligt.


1 kommentar:

  1. Det der "terrassehygge" ser da helt perfekt ud. Og tænk lige at have fri i dag.....

    SvarSlet