søndag den 23. juni 2013

Før tid.

Jeg er ramt af pollenallergi i øjeblikket. Normalt synes jeg det hjælper, når det ind i mellem regner, men ikke i denne tid. Al den medicin jeg får, gør at jeg bliver meget træt, så det er ikke meget jeg får lavet af håndarbejde i disse dage. 

I går fik jeg dog hæklet 4 firkanter, da jeg så gymnastikopvisning i Svendborg. 

I aftes tog vi forskud på Sankt Hans, for det var den aften, pigerne havde tid til at deltage. 



Dette var en del af tilbehøret til den grillet svinekam, og opskriften har jeg fundet her. Det er ikke sidste gang den kommer på menuen.

Der kom godt nok lidt regn, mens vi spiste, men det betød ikke noget, når vi sad under tag på terrassen. Bål og snobrøds-hygge har vi dog udsat til en anden gang, hvor det er tørvejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar