onsdag den 19. april 2017

Påsken.

Vi havde ikke mange planer i påsken, så der var åbent for lidt af hvert. Det endte med en oprydning og ændringer i skuret. Noget der altid er dejligt at få gjort. 

Vejret var jo ikke til de helt store udendørsprojekter, men jeg fik dog cyklet et par ture og oven i købet i tørvejr. 

Jeg har i en længere periode haft planer om at få symaskinen frem, og når nu vejret indbød mest til indendørssysler, ja, så kom den frem. Det er populært rundt omkring at sy strikketasker til opbevaring af sit strikketøj, så det måtte jeg da også prøve. Jeg kiggede dybt i de få rester, jeg havde liggende på lageret og fik frembragt disse 2.



Det er ikke de sidste, jeg skal sy af den slags. Det er nu noget kønnere end en plasticpose.

Derudover fik jeg også syet et omslag til en notesbog. Kniplingen har jeg lavet i starten af denne sæson, men jeg blev lidt træt af at kniple den, fordi der var en fejl i mønsteret. Fejlen var ikke større end det godt kunne lade sig gøre at kniple den, men det irriterede mig alligevel, så den blev pillet af brættet og har ligget og ventet på et passende projekt, hvor den kunne anvendes.



3 kommentarer:

  1. Skønne ting, og ja, sådanne poser er stærkt vanedannende:-)

    SvarSlet
  2. Det er da den fineste notesbog, jeg har set ☺ og altid dejligt at få flere kønne steder at gemme strikketøj, he he

    SvarSlet