fredag den 6. november 2009

I god tid.




Adventskransen er færdig. Det er vist første gang, at jeg er klar med den i så god tid, men det gør jo heller ikke noget, når den er lavet i disse materialer. Det er en halmkrams med 4 lys, som så er dækket helt med disse små kogler.


Jeg har kommet perler på en guld-ståltråd, hvorefter jeg flere steder har viklet den rundt om en blomsterpind, så tråden får små "spiraler".

Til sidst har jeg viklet den rundt om kransen. Det gode ved denne adventskrans er, at den ikke bliver kedelig i løbet af julemåneden, som en grøn krans gør.


5 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot din krans. Og ja, jeg må give dig ret i at det er tidligt men i de materialer er det lige gyldigt.
    Jeg er uddannet blomsterdekoratør, så jeg kender alt for godt de sår fra limpistolen, specielt i december. av for f..... :o)
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Det var dog en ualmindeligt fin adventskrans - godt fundet på :-) Håber, din hånd er i bedring :-)

    SvarSlet
  3. Flot advendtskrans og det er jo kun dejligt at være i god tid ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor er din krans bleven flot, guld- ståltrådene og perlerne gør den ekster flot,håber ikke du har Brandt dig denne gang.
    God weekend til dig

    SvarSlet
  5. Hvor er den blevet flot!

    SvarSlet