søndag den 1. november 2009

God søndag


En dejlig weekend er gået. I formiddags ringede min mor og inviterede på en reste-frokost, det kunne vi selvfølgelig ikke sige nej til. Rester var der nok af, så vi blev rigeligt mætte. uhmm.


Nu må jeg hellere kigge på lidt aftensmad, ikke fordi sulten er voldsom, men jeg tror den ældste datter vil sætte pris på lidt mad, når hun kommer hjem efter en hel dags arbejde.


Som i kan se blomstrer roserne stadig i fuldt flor. De bliver virkelig nydt hver dag, der er jo ikke så meget andet i haven der blomstrer på denne tid.

4 kommentarer:

  1. Det er utroligt som roserne kan blive ved i år.

    SvarSlet
  2. Ja, mine sommerblomster bliver også ved. Lyder som en hyggelig dag med "reste-mad" det er altså altid bare så hyggeligt.
    God søndag til dig også

    SvarSlet
  3. Ja det er da utroligt at de kan blive ved, mine blomster også endnu og jeg glæder mig over at kigge på dem hver dag.

    SvarSlet
  4. Jeg kan god forstå du nyder dine roser, de er også smukke.Jeg hørte de melde slud på onsdag, så pas godt på dem.

    SvarSlet