onsdag den 4. november 2009

Nu er det snart


Tiden nærmer sig, hvor vi får brug for en adventskrans. Så i går eftermiddags efter endt arbejde skulle det være. En halmkrans var indkøbt samt 4 lys. For et stykke tid siden samlede jeg en masse små kogler, som jeg forestillede mig skulle bruges til årets adventskrans. Godt i gang med limpistolen og lydbog i ørerne gik det bare der ud af. Lige indtil jeg tabte en kogle med MEGET varm lim ned på hånden. Hele aftenen foregik så med hånden i koldt vand, og nu er jeg en andengrads forbrænding rigere ØV......... måske jeg skulle ønske mig en kold-lim-pistol.

5 kommentarer:

  1. Stakkels dig, det er sket for mig mange gange, da jeg tit bruger limpistol når jeg laver kranse og ting til jul.Jeg var eller ved glæde mig til at skulle se din adventskrans.

    SvarSlet
  2. Du skal nok få den at se en af dagene når jeg har fået lavet det sidste ;-)

    SvarSlet
  3. ØV ØV sikke da noget surt noget, håber at din hånd snart får det bedre igen. Vil glæde mig til at se din krans færdig.

    SvarSlet
  4. Åh, nej, da. Kan du så heller ikke strikke :-o

    SvarSlet
  5. Jo Mette der er gang i strikkepindene igen og det er dejligt for kurvene bugner med projekter, der skal gøres færdige.

    SvarSlet