tirsdag den 15. februar 2011

Jeg har modtaget denne fine award...
 
Mange tusinde tak!

Udfordringen var at svare på disse spørsmål:
1. Tag den nærmeste bog og slå op på side 18, linje 4. Hvad står der?  
"Han rejste sig og gik hen til sine kolonner igen."
 
2. Hvad var det sidste, du så på tv?
Nyheder.

3. Bortset fra computeren hvad hører du så nu?
Fjernsynet
.
4. Hvornår var du sidst ude og hvad gjorde du da?
I weekenden da jeg gik tur på stranden.

5. Hvad har du på nu? 
 Nattøj.

6. Hvad var den sidste filmen du så?
Sex in the city.

7. Hvis du skulle overveje at flytte til udlandet?
Det kan jeg slet ikke forestille mig.

 
Awarden skal videresendes til syv andre bloggere. 
 
Jeg har valgt ikke at sende den videre, da jeg har svært ved at vælge nogle frem for andre.
Har du lyst til at være med, så er du velkommen til at gribe den her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar