onsdag den 9. februar 2011

Tjaa..

Der har været stille i et stykke tid. Jeg har været ramt af influenza, så den sidste tid har foregået godt begravet under dynen, men nu er jeg da heldigvis ved at være ovenpå igen.
Dette billede har jeg vist før, og det ser nu næsten sådan ud igen. Jeg havde strikket ca. 20 cm, men kunne se at strikkefastheden slet ikke passede, selvom jeg havde lavet en strikkeprøve til at starte med, som var fin. Det skal lige siges, at det ikke er originalgarnet, jeg strikker i. Den ville blive alt for stor. Jeg overvejede at ændre på maskeantallet for at få det til at passe, men blev enig med mig selv om, at det ekstra arbejde gad jeg ikke, når det nu alligevel ikke var helt sikkert, der var garn nok. Det hele er trævlet op. Ærgeligt, men nok den bedste løsning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar