onsdag den 16. februar 2011

Vinter.

Jeg skal lige love for at det er blevet vinter igen. Grantræet står og ligner noget der er taget ud af et julekort.

Taget har fået et ekstra udhæng. Jeg tror ikke, jeg vil stå nedenunder den dag det har tænkt sig at falde ned.

Det er ærgeligt der ikke er lys i lygten, for vi ødelægger jo det hele, hvis vi begynder at pille i det.

Selvfølgelig er sneen træls, når vi skal skrabe den væk fra indkørsel og vej, men ellers nyder jeg det.

I går hørte jeg en, der sagde at nu var hun rigtig godt træt af sne, men trods det skulle hun alligevel på skiferie i weekenden. Så er det jeg undrer mig over, hvorfor vælger man så at tage på skiferie, hvis man ikke kan lide sne.

1 kommentar:

  1. Jeg sidder lige her og bliver helt misundelig. Jeg kan rigtig godt lide sne - også selvom det er koldt og vådt.
    Her er ingen sne. Til gengæld er det koldt. Men det ville være sjovere hvis det kolde blev kombineret med noget hvidt :)

    SvarSlet