tirsdag den 16. august 2011

Jordbær - også om vinteren.

Forleden da jeg var på besøg hos Rasmilla, og der kom lidt i kurven, så jeg hun havde jordbær til salg. Små, søde og røde. De skal bruges som maskemarkører. Hun havde også andre modeller end lige jordbær.

Så var det jeg kom til at tænke på, at jeg først på sommeren hæklede et par små jordbær. Hen og finde dem frem. Det lille fik syet en ring på og vupti så havde jeg også en nuttet maskemarkør, måske jeg skulle lave nogle flere.


Det er hæklet efter en opskrift fra Boligliv, men i enkelt garn i stedet for dobbelt.

3 kommentarer:

  1. Rigtig sød ide.
    Jeg har en nummeret større hængende i min nøglering.

    SvarSlet
  2. Hej
    Sikke en hyggelig blog - som jeg vil glæde mig til at følge:-)
    Venlig hilsen Jette

    SvarSlet
  3. Hej Mormorstrik.
    Ja, de kan bruges på mange forskellige måder,og det er jo netop det, som er sjovt.

    Hej Jette.
    Du skal være hjertelig velkommen :)

    SvarSlet