søndag den 15. januar 2012

Den lille Søren.

Desværre driller min blog i øjeblikket. Jeg kan ikke se kommentarerne, der kommer bare en blank side frem. ØV

Nå men jeg vil alligevel udløse spændingen fra forrige indlæg.


Billedet er faktisk temmelig dårligt, men jeg tror nu nok i kan se, det er blevet til en lille Søren Snegl. Den skal bruges i mit arbejde, hvor jeg er ved at lave en sangkuffert. I kufferten skal ligge forskellige små ting, som kan forbindes med forskellige børnesange. Så når børnene ser en af de små ting, så ved de, hvad det er for en sang vi skal synge.

3 kommentarer:

  1. Nej det havde jeg dog aldrig gættet :O) Men hvor er han sød, og idéen er super god.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  2. Hvor er den dog sød, og børnene bliver formodentlig glade for at lege med den.

    SvarSlet
  3. Rigtig god ide ! sød lille fyr !

    SvarSlet