onsdag den 11. januar 2012

Nu kan der blive styr på den.

Den dag vi afleverede yngste på Ollerup Gymnastikhøjskole, havde hun ikke haft hendes værelsesnøgle ret længe, inden hun nævnte hun manglede en key-hanger.

Dagen efter fandt jeg garn i gemmerne og gik i gang med at hækle en til hende.


Samme dag ringede hun for at sige det gik super godt dernede, og hun kunne samtidig fortælle, at hun havde købt en key-hanger.
Jeg tænker, det er en, der står Ollerup på, så den er helt sikkert in i øjeblikket.

Om hun vil bruge den jeg har lavet, ved jeg ikke, men det er helt fint med mig. Den har været hyggelig at lave og initialerne passer jo også på mig.

1 kommentar:

  1. Det er super hyggeligt med sådanne små projekter, jeg er lige blevet færdig med et lille hækle projekt selv, her til aften.

    SvarSlet