lørdag den 2. januar 2010

Ipod

Jeg fik en ipod i julegave, så nu skal jeg rigtig i gang med at høre lydbøger, for det kan jeg jo gøre mens jeg strikker.



Med sådan en julegave, blev jeg jo nødt til at strikke et lille hus, den kan bo i. Opskriften er fra Kastaniestrik, købt hos Tante Grøn,  og et hyggeligt lille projekt at lave.

Jeg har stor-bage-dag i dag, for ældste fylder 20 år på tirsdag, og der er inviteret gæster til i aften.

Der bliver nok ikke spist så meget, for folk har spist rigeligt den sidste månedstid, og er begyndt at drosle ned på madmængderne. I hvert fald hvis det går, som de sidste mange år til hendes fødselsdag :)

4 kommentarer:

  1. Smart hus til din Ipod :o) og de der boller ser vildt gode ud.
    God lørdag

    SvarSlet
  2. Det er så hyggeligt at høre en god eller grum historie, når man strikker :-)

    Fint lille hus til Ipod :-) Rigtig god fødselsdag :-)

    SvarSlet
  3. Der er mange der har fødselsdag januar, her i familien er der tre, jeg har et barnebarn der bliver 18 år, hun skal holde familiefest på lørdag.Det var godt du fik lavet et hus til din ipod i "den kulde"

    SvarSlet