onsdag den 7. september 2011

Trængsel.


Der er trængsel på pindene i øjeblikket. Jeg er startet på "OVERBLIK" af Annette Danielsen. For at få strikkefastheden til at passe er jeg nødt til at strikke den på pind 2 og 2½. Men jeg har ikke en rundpind i str. 2, så jeg måtte finde de gamle pinde fra min mormor frem, men der er nu lige mange masker nok, så det bliver dejligt at komme op på pind 2½ og en rundpind. Selv om jeg nu stadig synes det er meget små pinde. Jeg kan bedst lide pind 3½, men det kan jo ikke altid lade sig gøre.

4 kommentarer:

  1. Jeg vil da ønske dig en god arbejdslyst med de mange masker - kan godt forstå du glæder dig til rundpinden.
    Men hvor er det en flot trøje, og en dejlig farve du har valgt.
    knus fra Jo

    SvarSlet
  2. Så vil jeg da håbe, du snart får dine nye strikkepinde :-) Overblik er sådan en fin trøje, den skal jeg også ha´ lavet engang. Smuk, smuk farve du har valgt :-)

    SvarSlet
  3. Overblik er superflot! Skøn farve, du strikker den i!

    Jeg ønsker dig rigtig god fornøjelse med den.

    Håber også jeg selv kommer igang med Overblikket en dag, men også her er der trængsel så det bliver ikke de første mange måneder! Så må jeg nøjes med at følge din udgave...

    SvarSlet
  4. Den bliver rigtig flot i den farve, godt at du snart kan komme på rundpind igen.

    SvarSlet