fredag den 31. august 2012

Drømmen er gået i opfyldelse.

Drømmen, som jeg tidligere har skrevet om, er gået i opfyldelse. Jeg har fået mit spisekammer. 

Min far er igen i fuld gang på værkstedet. Opgaverne er blevet mere besværlige for ham, men det færdige resultat er absolut ikke ringere end før, han fik sit handicap. 


Som i kan se, er det ikke så stort. Det er lavet i et lille indhak, hvor der tidligere har været en garderobe. Det måler ca. 60 x 150 cm, men lige stort nok til at det kunne lade sig gøre.


Hylderne er skåret af et par egetræsbordplader, som har fået en gang olie. Der er blevet 5 hylder i hver side. Døren er en skydedør, så den ikke fylder så meget, når den skal åbnes. 



Jeg er meget glad for det. Det er blevet helt, som jeg havde drømt om. Nu er det klar til at blive fyldt op.



5 kommentarer:

  1. Jeg forstår godt dine glæde - det ser rigtig lækkert og overskueligt ud

    SvarSlet
  2. Åh, det ser lækkert ud! Det er jo næsten ikke til at forstå at spisekamre er gået af mode når man tænker på hvor anvendelige de er!

    Jeg boede engang til leje i et ældgammelt hus, hvor der var et lille spisekammer. Jeg var vildt glad for det - også selvom det dengang ikke var så nødvendigt idet det kun var min lille datter og jeg, der boede der og vi havde ikke meget på lager. Men hyggeligt var det nu at have selvom vi langt fra kunne fylde hylderne.....

    SvarSlet
  3. Ser super godt ud ... det blir' du glad for ...
    god weekend

    SvarSlet
  4. Sikke et fantastisk rum ;-))

    SvarSlet
  5. Han er da godt nok en knag ham din far...
    - det ser vildt lækkert ud!

    SvarSlet