mandag den 6. august 2012

Fra 1 - 4 på 14 dage.

Før sommerferien skrev jeg om det mest utænklige, nemlig at jeg kun havde gang i et projekt. Jeg nåede at få projektet færdigt før ferien, samt at få startet et nyt et op inden afgang. 

Men med 2 lækre garnforretninger tæt på sommerhuset (Ho Strik i Ho og Flittiglise i Vejers), så holdt det ikke ret længe. Inden de 14 dage var gået havde jeg gang i 4 forskellige ting.


Tara tørklæde, Rosita rilletrøje, Lana cardigan, alle fra "Mere feminin strik" af Lene Holme Samsøe.

Cumulus fra "Strik naturligvis" af Annette Danielsen.

Nu er der noget forskelligt at vælge i kurven, men mon ikke alle bliver færdige på et tidspunkt alligevel.

5 kommentarer:

  1. Dét ville jeg heller aldrig have klaret ;-) Din Cumulus bliver så flot, jeg tror, jeg skal lave en til mig selv på et tidspunkt. De andre projekter kan jeg ikke helt huske, selvom jeg har kikket Lene Holme Samsøes Mere feminin strik igennem - kun en enkelt gang og det er længe siden, men sikkert fine projekter :-)

    SvarSlet
  2. Uha, det ser godt ud, lækkert strik alt sammen

    SvarSlet
  3. Lækre projekter, du har gang i. God fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Ja, man kan hurtigt komme fra 1 til 4 når det gælder lækre strikmodeller!!!

    Jeg skal også snart have strikket noget fra Mere Feminin Strik; der er altså mange dejlige trøjer deri. Glæder mig til at følge dine!

    SvarSlet
  5. Lækre ting du har gang i. Der er så mange fine ting i den bog så man har svært ved at vælge hvilken man skal strikke først. Spændt på at se dem færdig.

    SvarSlet