mandag den 13. august 2012

Nu med net (hæklet).

Fjernsynet kører i baggrunden, mens jeg sidder her ved computeren. Det har været en dejlig tid med OL, men må også samtidig indrømme, at jeg er ved at være god mættet. I stedet har den sidste 1½ time kørt på genudsendelser - ØV - så kunne OL da lige så godt ha´ fortsat lidt endnu.


Jeg er blevet færdig med dette hæklede net. Nettet er set flere steder her i blogland, og opskriften har jeg fra  
hende her

Hvis jeg finder på at lave det igen, tror jeg, at jeg vil lave det i ensfarvet garn. Jeg har brugt bomuldsgarn fra Brugsen, og det er hæklet i dobbelt garn. Et hyggeligt lille projekt.

2 kommentarer:

  1. jeg blev oss inspiret til det hæklede net denne sommer, jeg valgte at sy en en stofpose indeni, da mine strikkepinde er flyvske....
    smukke farver du har valgt. Følger flittigt din blog

    SvarSlet
  2. Det var en rigtig god ide med den stofpose i, for jeg må da indrømme, at jeg ikke helt ved hvad jeg skal bruge det til ;)
    Tak fordi du følger med :)

    SvarSlet