lørdag den 14. april 2012

Blomsterfrø.

Det har været koldt i nat. I morges var der frost på tagene og græsplænen. Tulipantræet synes ikke om det, men det er svært at gøre noget ved naturens gang. 


Alligevel kan man vel godt købe blomsterfrø, især sådan nogle her.


En veninde og jeg har været på tur. Turen gik til Tante Grøn, og jeg kan lige så sige det - vi gik ikke tomhændet derfra. 

Jeg kunne ikke stå for denne farve, så jeg måtte bare have det med hjem. Jeg har planer, og en opskrift. Garnet er en smule tykkere, så nu må jeg se, om det kommer til at betyde en størrelse mindre. Jeg må hellere i gang med en strikkeprøve.

5 kommentarer:

  1. Lækker fin farve. Jeg er spændt på at se hvad du skal lave.

    SvarSlet
  2. Uh, det er trist med alle de brune tulipantræer.

    Dine blomsterfrø skal nok klare frosten. Sikke en fin farve.

    SvarSlet
  3. Gad vidst hvad du skal så med de skønne frø?

    SvarSlet
  4. Fed sommerfarve, så er det med at komme i gang, foråret er lige om hjørnet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg, vi trænger til sol og varme :)

      Slet