lørdag den 21. april 2012

Klappet og klar.

Jeg har tidligere skrevet om mit ønske om et spisekammer. En af planerne var, at jeg skulle kniple et lille gardin, hvor jeg selv havde tegnet mønsteret.
Nu er det kniplet færdigt.


Skulle jeg kniple det en gang til, så ville der nok komme et par små-ændringer i selve mønsteret, men i det store hele, er jeg ganske godt tilfreds. Nu er det rullet på paprør og pakket godt ind, så det kan ligge godt beskyttet til den dag, min far igen kan begynde at lave noget med sine hænder.

4 kommentarer:

  1. Det bliver helt nostalgisk dit spisekammer.
    Hvor er det fin og flot den lille kappe.

    Yt

    SvarSlet
  2. Nøj, hvor er det fint... ;)
    Håber det går fremad med din far.

    SvarSlet
  3. Hvor er det smukt. Jeg håber, din far snart er klar igen:)

    SvarSlet
  4. Sikke et smukt stykke håndarbejde...

    SvarSlet