fredag den 6. april 2012

Påske-aktiviteter.

I går startede påsken med flot og solrigt vejr. Vinden var kold ja, men alligevel indbød det til udendørsaktiviteter. 


Formiddagen gik med blandt andet gåtur på stranden. Jeg har ingen billeder, eller det vil sige jeg tog et par stykker med min splitnye telefon, og så ligger de der, og jeg sidder ved computeren. De bliver liggende på telefonen, i hvert fald til jeg har lært den bedre at kende. 


Eftermiddagen stod på havearbejde, ikke at der var meget at komme efter, men det er nu rart at være over den fra starten, så det ikke når at blive uoverskueligt.


Der blev også tid til dampende varm the på terrassen.


I dag er vejret noget anderledes, og lysten er absolut ikke til udendørs aktiviteter. Jeg kan hurtigt finde på noget inden døre. Der er mange kreative ting, jeg kunne tænke mig at hygge mig med, men jeg må vist hellere tage et nap mere med maleriet, det sker jo ikke af sig selv. 

Fortsat god påske til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar